Gry wydawnictwa All in Games w ofercie Rekman

Rozszerzamy ofertę gier dla wytrawnych graczy!

Zaginiona ekspedycja


Historia przedstawiona w niniejszej grze powstała w oparciu o ostatnią wyprawę Percyego Fawcetta do El Dorado mitycznego miasta, określanego przez Percyego mianem Z. Z ekspedycji, na którą Percy zabrał swojego syna Jacka i jego przyjaciela Raleigh Rimmela, nikt nie powrócił. Obok zaginięcia Amelii Earhart, w latach 30-tych dwudziestego wieku stało się to niemałą sensacją i przeszło do historii jako jedna z najbardziej znanych zaginionych wypraw wszech czasów.

Brytyjski podróżnik Percy Fawcett, wraz ze swoim synem i jego przyjacielem, powędrowali w głąb amazońskiej dżungli w poszukiwaniu miasta Z – mitycznego El Dorado. Po tym jak słuch o nich zaginął, śladem wyprawy ruszyły kolejne ekspedycje, jednak żadna z nich nie odnalazła drogi do miasta Z.

Stań na czele własnej ekspedycji!

Zarządzaj zasobami prowiantu, amunicji i zdrowia tak, aby przetrwać w nieprzyjaznej dżungli. Ostrożnie wytyczaj szlak w celu uniknięcia czyhających niebezpieczeństw. Graj solo lub kooperacyjnie, starając się doprowadzić ekspedycję do celu, bądź zmierz się z innym graczem w wyścigu do miasta Z. Peer Sylvester, nagradzany autor gier planszowych oraz Garen Ewing, uznany rysownik komiksowy, przedstawiają Zaginioną Ekspedycję grę o trudnych wyborach na drodze ku El Dorado.

Dead Men Tell No Tales


Dead Men Tel No Tales to gra kooperacyjna, w której wcielacie się w zuchwałych piratów, próbujących zrabować skarby z płonącego statku. Aby tego dokonać, musicie walczyć z Trupia Załoga, gasić szalejący pożar oraz kontrolować zmęczenie swoich postaci.

Stawcie czoła wyzwaniu i dajcie się ponieść wspaniałej przygodzie!

Trupi Mściciel, największy postrach otwartych mórz płonie! Przed Wami ostatnia szansa, by wkraść się na statek i złupić legendarne skarby, jakie zgromadził na jego pokładzie upiorny kapitan Fromm i jego Trupia Załoga! Musicie dostać się na pokład Trupiego Mściciela, przeszukać jak najwięcej pomieszczeń, odnaleźć skrzynie z cennymi skarbami i czym prędzej wynieść je ze statku zanim ten doszczętnie spłonie.

Strzeżcie się jednak licznych niebezpieczeństw! Przyjdzie Wam stawić czoła Trupiej Załodze, oddziałowi umarlaków, broniącemu skarbu za wszelką cenę. Spod pokładu będą atakować Was niezliczone zastępy majtków, blokując drogę i utrudniając przeszukiwanie pokładu. Zadania nie ułatwi szalejący na statku pożar, który musicie systematycznie gasić, aby nie dopuścić do wybuchu beczek z prochem. Aby przeżyć musicie kontrolować własne zmęczenie i racjonalnie zarządzać dostępnym ekwipunkiem. Przed Wami trudna misja, ale jej powodzenie przyniesie Wam wymarzone bogactwo i sławę!

Akademia Smoczych Wrót


Witaj w Akademii Smoczych Wrót, jedynym na świecie miejscu, w którym garbaty syn kowala stanie się niepokonanym wojownikiem, a zezowata córka bednarza przemieni w szanowaną czarodziejkę o niebywałej urodzie. Właśnie rozpoczynamy nowy rok szkolny, a Ty stajesz na czele jednego z tutejszych Domów. Tylko najlepsi dostąpią zaszczytu przekroczenia legendarnych Smoczych Wrót i odkrycia związanej z nimi tajemnicy.
Zarządzaj zatem swoim Domem najlepiej jak potrafisz. Rekrutuj adeptów i zatrudniaj profesorów, wznoś budynki, odkrywaj zakamarki ćwiczebnych podziemi, dokonuj magicznych odkryć, kształć swoich uczniów, by portrety najlepszych spośród nich mogły ozdobić ściany galerii chwały. Wszystko to w trakcie pięciu ekscytujących tur, po zakończeniu których podliczysz punkty prestiżu i przekonasz się, czy ten rok nie poszedł na marne.
Kości w dłoń i powodzenia

Crypt


Umarł Król!
Zgodnie z ostatnią wolą zmarłego Króla, jego ciało spoczęło w Królewskiej Krypcie wraz z całym majątkiem, który obiecano Tobie. Musisz wedrzeć się do Krypty ojca, aby odzyskać cenny spadek.
Zdradzony i oszukany przyzywasz swoje najwierniejsze sługi, aby pomogły Ci włamać się do Krypty i odebrać to, co należy do Ciebie. Spiesz się, bowiem Twoje rodzeństwo zamierza zrobić to samo.

CRYPT to szybka, dynamiczna gra łącząca w sobie unikalną mechanikę rozkładania kości oraz budowania własnej kolekcji kart skarbów.